dinsdag 8 maart 2011

Ik heb gisteren de spagetti carbonare gemaakt uit Sweet Paul magazine: kinderen waren helaas niet zo enthousiast als ik zelf. Wel over het tafelkleed dat ik op tafel legde. Jongste dochter vroeg blij verrast " Benne we jarig?" En of de broers dan jarig waren als zij het niet waren. Ze was ook de enige die lekker heeft zitten eten (inclusief drie mandarijntjes toe). De andere drie blonken vooral uit in het wegschuiven van hun bakjes, vieze gezichten trekken en het brullen van ' het stinkt'. Foto's binnenkort (we hebben een oude pc die de software van mijn camera niet ondersteunt en dus krijg ik mijn foto' s slechts via een omweg hier - " echt Hema"). Hier nog wat foto's van het reisje dat ik en ' meneer de echtgenoot'  vorig jaar maakte naar Parijs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten