zondag 29 januari 2012

Dynamisch

Eerste opdracht tijdens mijn allereerste lesdag op de fotovakschool: ga naar buiten en leg beweging vast. Ik moet toegeven dat ik eigenlijk een (niet zo spannende) wandelende duif aan het inzoomen was toen deze fiets ineens langskwam.
Ik vind het resultaat bijzonder interessant geworden...volgens mij ook gaaf in een shabby fotolijst met een strak passepartout. Ga ik zeker een keer proberen.
De eerste lesdag was super inspirerend; voor zover mogelijk ben ik nog gemotiveerder en enthousiaster over foto's maken dan ik al was. Fijn puzzelen met diafragma, sluitertijden en isowaarden.
Het resultaat na één lesdag: vannacht vol adrenaline diafragmastanden en sluitertijden liggen herhalen en vandaag als een ware paparazzi door het huis gelopen (God, wat is het koud buiten!). "Meneer de echtgenoot" overweegt al om me op te geven voor het programma "Help, mijn vrouw heeft een hobby".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten