zondag 30 september 2012

Door de bomen het bos zien

Zondag is echt een dag om lekker lang door een bos te lopen. Kastanjes te zoeken en de geur van herfst op te snuiven. En dan een dikke pannenkoek met suiker eten in een cafe dat op grootmoeders huisje uit Hans en Grietje lijkt.
Maar daar was helaas geen tijd voor vandaag. In plaats daar van heb ik me over de andere module opdracht van de fotovakschool gebogen: een foto waarbij je door techniek een specifiek onderdeel uit je foto laat springen. Dus door de bomen het bos zien. Of in mijn geval dus door de appels de fruitschaal en door de grassprieten de grasmat zien.
En over grasmatten gesproken: gisteren ben ik met "meneer de echtgenoot" mee geweest naar De Kuip om de wedstrijd Feyenoord-NEC te zien. 5-1 en ik heb keihard "hand-in-hand-kameraden" meegezongen.
Het integratieproces van deze semi-Hagenees in Rotterdam is volgens mij geslaagd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten