vrijdag 24 oktober 2014

Fijn herfstweekend!


Wat zijn jullie plannen voor het weekend? Ik heb me laten vertellen dat het een mooi herfstweekend wordt. Wij hebben een feestje (met als thema "Koningsblauw" - dat wordt nog een uitdaging, ben ik bang) en gaan eten bij familie. Hier nog wat fijne tips en links...

- Met mijn dochters ging ik in de vakantie naar deze kinderboekwinkel en daarna naar deze kleine, gratis tentoonstelling. Komende maandag, 27 oktober, is er in de centrale bibliotheek van Rotterdam bovendien een lezing en meet&greet met deze illustratrice!

- Mocht het toch nog met bakken uit de hemel komen, dan is dit het boek om uit de kast te trekken!

- Volgende week vrijdag is het Halloween. Als ik nog ergens tijd heb dit weekend, ga ik deze zeker proberen te maken.

Fijn weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten